Nettet
Gumball og Darwin indser, at de voksne i Elmore er farligt naive når det drejer sig om online-sikkerhed. Faktisk har de alvorligt brug for drengenes hjælp til selv de simpleste opgaver. Og ingen mere end deres mor, Nicole.