Dramaet
Alle antager at Darwin og Carries forhold er dømt til at gå i stykker fordi de er så forskellige. Eller alle undtagen Darwin og Carrie. Da Carries seje ekskæreste dukker op, beslutter Gumball at få Darwin til at se i øjnene hvad der egentlig foregår.