Tavsheden
Gumball og Darwin løber tør for samtaleemner, og de er bange for at deres venskab er ved at være slut. De prøver at få samtalen til at flyde igen, men der er ikke rigtig noget der virker. Måske er de bare vokset fra hinanden?