Oprøret
Darwin forsøger at fremhæve hvor hårdt det er for alle de husholdningsgenstande, han føler bliver undertrykt og mishandlet af Elmores følelseskolde indbyggere. Han beslutter sig for at lede genstandende i et oprør mod borgerne.