Pestilensen
Da de ser Anais træne til et brutalt opgør, går det op for Gumball og Darwin at deres søster bliver drillet i skolen af en irriterende dreng: Billy. Det prøver at lære hende, hvordan man løser et problem uden konflikt, men Billy har andre planer.