Ærkefjenden
Gumball og Darwin opdager at Rob, der svor at hævne sig på de to, har forsøgt at knuse dem gennem den sidste tid.. Men hans fælder virker aldrig. Da de får medlidenhed med Rob hjælper de ham med at blive en bedre ærkefjende.