Reden
I en særlig nyhedsudsendelse finder familien Watterson ud af at deres nabo er en blandt mange der på mystisk vis er forsvundet i Elmore. Deres jagt på spor fører dem til et mærkeligt æg, som de finder ud af tilhører deres egen onde skildpadde.