Pointene
Gumball og Darwin opdager at Tobias klarer sig meget bedre end dem i online-spillet Galatrek. Tobias indrømmer at han tjener 'gode point' ved at udføre opgaver for sine forældre, som han så bytter til penge til at købe seje ting i Galatrek for.