Lærlingen
Gumball beslutter at den bedste måde at vise sit værd på er ved at blive hr. Fitzgeralds lærling. Problemet er, at hr. Fitzgerald har et vigtigt møde og Gumballs forsøg på at hjælpe gør måske mere skade end gavn, både for hr.