Thornhaven Manor
Zak, Nick og Aaron rejser til Midtvesten for at se nærmere på herregården Thornhaven, der har været forladt i 30 år. Deres mission er at finde ud af, hvad der står bag de fantomskrig og slæbende lyde, som besøgende har hørt.