Haunted Victorian Mansion
Zak, Nick og Aaron ærer ofrene fra terrorangrebet i Maraton ved at hjælpe husejere med at komme sig over den intense overnaturlige kraft, der har tvunget dem til at forlade deres victorianske palæ.