The Pioneer Saloon
Holdet begiver sig dybt ind i Nevadas ørken for at undersøge den gamle Pioneer Saloon. Nick bevæger sig ned i en farlig mineskakt imens Zak og Aaron forsøger at løse mysteriet bag et flystyrt.