Yost Theatre & Ritz Hotel
Zak, Nick og Aaron tager til Santa Ana i Californien. Her vil de se nærmere på Ritz Hotel, men det er ikke helt så let. Og så tager de også et kig på en anden hjemsøgt lokation.