Battle of Perryville: Field Hospitals
Zak, Nick og Aaron vender tilbage til Kentucky for at undersøge et hospital, der blev brug under borgerkrigen. Drengene eksperimenterer med at efterligne kampen og hører ånder, der hvisker navnet på en falden soldat.