Fear Factory
Zak, Nick og Aaron drager mod en cementfabrik, der er blevet forvandlet til en halloween attraktion. De overraskes, da de hører ansatte recitere ord fra Satans Bibel og et virvar af paranormal aktivitet bryder løs.