Sharon Tate Ghost
Zak, Nick og Aaron udforsker Oman huset i Los Angeles. Huset er fyldt til randen med paranormal aktivitet og folk mener, at det er forbundet til mordet på Sharon Tate, der blev begået af Charles Mansons følge.