George Washington Ghost
Zak, Nick og Aaron ser nærmere på to lokationer i New York. En herregård på Manhattan er efter sigende hjemsøgt af George Washingtons spøgelse, imens en bar på Long Island hærges af tidligere bartendere, der kaster med glassene.