The Myrtles Plantation
Zak, Nick og Aaron giver endeligt efter for de utallige fans, der har forsøgt at få dem til at undersøge den berømte Myrtles Plantation i Louisiana. Her oplever de en intens paranormal aktivitet, der stammer fra en afdød voodoo-præstinde.