Bannack Ghost Town
Zak, Nick og Aaron tager til Bannack i Montana, en tidligere mineby, der er overrendt af paranormal aktivitet. Før de går i gang med undersøgelsen, er drengene vidne til at skuffe, der pludselig åbner af sig selv.