Hope the Buyers Have a Dog
Et hold af gamle venner og førstegangs-flipper tager fat på et ambitiøst projekt: Et næsten 3.000 kvadratmeter stort hjem i View Park. Med Tareks vejledning må duoen skynde sig at afslutte renoveringen uden at ødelægge deres venskab eller bundlinje.