To piloter og vordende forældre har skyhøje forventninger til deres første flip, men det bliver ikke nemt at forvandle et 650 kvm. stort hjem til en boligdrøm. Tarek skal lære parret at lave et fornuftigt salg, før babyerne kommer til verden.