Et par, der har renoveret huse i 13 år, kæmper stadig for at tjene penge nok til at forsørge deres fire børn. Efter at have opdaget, at deres nye ejendom deler indkørsel med et vaskeri, må Tarek lære dem at se på renovering på en helt ny måde.