Ups and Downs in the Hills
To venner og ejendomsmæglere vil i gang med at renovere, men de er ramlet direkte ind i et forladt projekt, der er fyldt med røde flag. Tarek deler sin viden om renovering for at sikre, at deres allerførste flip ikke også bliver deres sidste.