Et mand-og-kone-team fra Las Vegas tager et stik på Los Angeles' avancerede marked. De er vant til simple overfladereparationer, men de har fået en stor udfordring med et hoarder-hjem og må ringe til Tarek for at få hjælp til deres første LA-flip.