Pernilla og Bianca tager til hvalpetræning, men de er ikke helt enige i, hvad hundene skal lære og hvordan snoren skal bruges. Og så kan Pernilla ikke finde en gave, hun har købt, så hun anklager Bianca for at stjæle.