Der opstår panik, da Bianca finder sit første grå hår. I et nyt podcastafsnit fortæller hun om sin barndom, men Pernilla er ikke vild med indholdet. Efter masser af gråd og skrig må de erkende, at det nok altid vil have forskellige syn på Biancas opvækst.