Pernilla og Bianca er tydeligvis store berømtheder i Norge, for de er blevet inviteret af podcaststjernerne Vegard og Morten til at medvirke i et afsnit. Problemet er bare, at de ikke er helt enige om, hvordan besøget skal foregå.