Biancas far Emilio forbereder sig på en snak med Philippe, så han kan sikre sig, at Philippe ikke knuser Biancas hjerte endnu en gang. Pernilla er på en hektisk turné med sit show, men hendes stemme påvirkes at den stramme tidsplan.