Pernillas klovnefobi sættes på prøve under fejringen af Halloween. Bianca skal træne sine evner som bilist, så hendes assistent Lovisa forsøger at få hende i det rette humør ved at teste en luksusbil. Men en Ferrari er svær at kontrollere!