Nummer chok
Da et mystisk hundebæst begynder at angribe folk til en hundeudstilling, beslutter vennerne sig for at lade Scooby stille op i hundeudstillingen, for at komme ind under huden på alle deltagerne i forsøget på at løse mysteriet.