Skraldeheltene
Scooby Doo møder en gammel ven fra hans kenneltid, Axel, der arbejder som politihund. Axel har en ret nedladende facon overfor Scooby, så Stubbe og Scooby bliver enige om at løse mysteriet om skraldemonsteret før Axel når at gøre det.