Heksens genkomst
Vennerne tager til Salem i Massachusetts, for at deltage i en historisk festival. En dæmon gør livet surt for festivalens deltaere, og det siges at uhyret er blevet fremkaldt af en hekst som hævn for hekseprocesserne i Salem i det 17 århundrede.