Omeletter varer for evigt
Vennerne bliver indblandet i en international spionagesag, da de møder den britiske hemmelige agent, Jenny Vex. De må hjælpe hende med at stoppe en ond lejesoldat, der vil gøre det af med morgenmad for altid.