Clarence får en kæreste
Da Clarence bliver inviteret på date af Amy, en pige fra klassen, indser han hurtigt, at han intet aner om dét at have en kæreste. Clarence allierer sig med Sumo og Jeff, for at forvandle sig til den perfekte gentleman.