Ohøj, Breehn!
Ohøj skibskammerater! Clarence og Sumo glæder sig rigtig meget til at spille deres pirat brætspil, Tredive Dage og Syv Verdenshave, indtil de finder ud af, at Jeff også har inviteret kedelige, gamle Breehn.