Eftersidning
Da Clarence opdager, at Hr. Reese falder i søvn i eftersidningsrummet hvis han får en donut, bliver det pludseligt STEDET at være i frikvarteret. Da Jeff hører om det, omdanner han stedet fra et sjovt sted at hænge ud til en klub for seje elever.