Hårence
Det er blevet tid til Clarences første sommer job - han skal hjælpe sin mor i hendes salons Hip Clipz frisørskole, men da en uforskammet kunde koster rundt med Mary og hendes personale, giver Clarence hende en frisure hun aldrig vil glemme.