Chalmers Santiago
Clarence fordriver tiden en doven lørdag med at spille sit eventyr spil, Dragens Tinde, da Mary beder ham om at aflevere noget post til “Chalmers Santiago, - manden, som bor på den anden side af gaden og som de aldrig har set.