Dangerous Decadence
Det er den rene uhygge, når de konkurrerende kokke skal arbejde med nogle farligt lækre ingredienser - som det skræmmende og behårede kryb i den første kurv! Den anden kurv fører det dødbringende tema videre, med alt fra det mugne til det hørmende.