Take Me to the Tropics
Deltagerne får et tropisk tema og sætter sig for at sende dommerne ud på en sød rejse, de aldrig vil glemme. Ingredienserne i den første kurv slår stemningen fast med en cocktail fra en tropisk ø og en topmoderne hawaiiansk ret.