Sugary Showpieces
Fire kokke strækker deres fantasi til det yderste, når de skaber knejsende arkitektoniske desserter. De står over for umådeligt udfordrende andeindmad i kurven i første runde og leger med chokolade, jordbær og peanut i anden runde.