Magical Mashups
To desserter er bedre end en, når deltagerne får til opgave at blande desserter for at skabe mesterværker. De finder en nøddeagtig udgave af en donut i kurven i første runde, og et meget omtalt stykke hybridkød gør sin entré i anden runde.