More American Than Apple Pie
I en ærkeamerikansk dessertkonkurrence sætter en smuk flagkage i den første kurv scenen for en fest klædt i rødt, hvidt og blåt. Den mest amerikanske dessert, der findes - i en overdrevet udgave - er hovedpersonen i den anden kurv.