Skovtur med smæk i
Efter at bedstefar Max’ meget kløgtige ven Phil opdager en ny uden-jordisk genstand, der er styrtet ned ved siden af Omnitrix’en, tager Team Tennyson afsted for at finde det nye nedstyrtningssted - og det skal helst gå stærkt.