Hurlumhejhuset
Tennyson-familien bliver fanget i et topsikret hurlumhejhus, der er konstrueret af Zombozo. Ben forvandler sig til rumvæsner og kæmper for at komme fri, og til sidst får han vist at bag enhver illusion gemmer der sig en skuffende hemmelighed.