Ondt i maven
Team Tennyson besøger Hr. Bamses nye slik-stormagasin, da Tandpine viser sig og kidnapper Hr. Bamse. Nu gælder det for Ben om at bremse den monstrøse tandlæge og redde slikmanden og hans mageløse slikbutik.