Laserdysten
Team Tennyson slår et smut forbi de virtuelle mesterskaber i laser-tag, men da Kevin forsøger at snyde sig vej til succes, må Ben slå følgeskab med den tidligere mester Fang. Den sidste udvej, hvis trofæet skal i hus.