En kylling i Chichen Itza
Team Tennyson besøger Chichen Itza tempelkomplekset, men da Ben finder ud af at der muligvis findes et mytisk væsen ved navn Quetzalcoatl, gør vores helt det til sin mission at finde denne fjerklædte slange.