Fight the Power
Da sandheden kommer frem, bliver Laura rasende og må håndtere følgerne. Spencer ser, hvad der foregår, og vil ikke sidde på sidelinjen, så han beder sine holdkammerater om noget, der kan bringe resten af sæsonen i fare.