Ready or Not
Da Spencers quarterback må gå glip af kampen mod Westlake, lægger Spencer yderligere pres på sig selv og sine unge holdkammerater på grund af den høje indsats. Billy og Jordan bliver bekymrede, da Willie ikke dukker op til kampen.